S Moje Generali je správa vašeho pojištění hračka

Chcete mít vše jednodušší a rychlejší? Už žádné listování v šanonu nebo marné vzpomínání, co chcete řešit s pojišťovnou či v jakém stavu je vaše škoda. Pěkně všechno na jednom místě, na pár kliků a rovnou ve vašem telefonu, tabletu nebo počítači. To je Moje Generali.

3 minuty čtení
Obrázek ke článku S Moje Generali je správa vašeho pojištění hračka

Aplikace Moje Generali umožňuje pohodlné a rychlé spravování pojistných produktů, a to odkudkoliv 24 hodin denně 7 dní v týdnu. A není to jen o přehledu, můžete své smlouvy platit online, měnit osobní údaje, komunikovat s poradcem nebo se podívat  na možné benefity v sekci Odměny.

Výhod klientské zóny Moje Generali využívá už více než 630 tisíc našich klientů. Připojte se k nim i vy a zjednodušte si život s aplikací Moje Generali!

Údaje jsou platné k 4. 6. 2024.

Jaké jsou výhody aplikace Moje Generali?

V Moje Generali najdete vše, co potřebujete pro efektivní správu vašich pojistných smluv. Dbáme na bezpečnost dat a všechny informace v klientské zóně jsou šifrovány.

V aplikaci nejdete přehledné rozhraní a informace o všech vašich aktuálně platných smlouvách sjednaných u Generali České pojišťovny. Máte možnost provádět změny ve svém pojištění, upravovat kontakty a osobní údaje, nebo dokonce sjednat nové pojištění bez nutnosti opětovného vyplňování osobních údajů.

Co vše můžete v Moje Generali vyřídit?

  • Přehled a správa pojistných smluv: Máte k dispozici aktuální přehled všech vašich pojistných smluv, včetně možnosti provádět některé změny.
  • Platba pojistného a správa financí: Klientská zóna vám připomene, když zapomenete zaplatit pojistné, a umožní vám platbu provést přímo online.
  • Nahlášení a sledování škod: V případě nehody či jiné škody můžete vše nahlásit online a sledovat stav řešení vašeho případu.
  • Komunikace s pojišťovnou: Potřebujete poradit nebo máte dotaz? Chcete novou pojistku? Přes klientskou zónu Moje Generali se můžete snadno spojit se svým poradcem nebo s pojišťovnou.
  • Archivace dokumentů: Všechny důležité dokumenty k vašemu pojištění jsou bezpečně uloženy online, takže k nim máte kdykoliv přístup. Kromě jiného tam najdete třeba i zelenou kartu. 

Mobilní aplikace Moje Generali – správa pojištění ve vaší kapse

Pro ty, kteří chtějí mít své pojistky pod palcem v mobilu, je zde také nová mobilní aplikace Moje Generali. Mobilní apka nabízí přehled o smlouvách, platbách a nahlášených škodách. Dále informace o tom, co a na kolik máte pojištěné, umožňuje rychlé nahlášení škody a sledování nahlášené škody. Apka zobrazuje zelenou kartu i v offline režimu. Máte také možnost zavolat si rychle asistenci v nouzi. V apce dále najdete kontakt na svého poradce, kterého můžete snadno kontaktovat.

Stáhněte si aplikaci do mobilu:

QR kód Moje Generali

Tip: Aplikace se vám navíc bude hodit i na vašich cestách autem. Zelenou kartu v Česku už fyzicky mít nemusíte, a pokud ji přeci jen budete potřebovat, lehce ji najdete v aplikaci, i když budete offline.

Proč přejít na digitální správu pojistek?

Díky digitální správě vašich pojistek ušetříte spoustu času. Potřebujete zkontrolovat platbu? Nejste si jistí, co všechno vaše pojistka pokrývá? Chcete jen ověřit, že je všechno v pořádku? Nemusíte čekat na telefonní lince, nebo dokonce na otevírací dobu nebo trávit čas dlouhou cestou na pobočku. Vše, co potřebujete, je na dosah ruky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Kromě toho klientská zóna Moje Generali zvyšuje transparentnost a kontrolu nad vašimi pojistkami.

Moje Generali

Pokud podnikáte, můžete také využívat výhod klientské zóny Moje Generali jako OSVČ. A to ve stejném rozsahu. Pozor si ovšem dávejte při registraci. Pokud už máte svůj osobní účet v naší zóně jako fyzická osoba, použijte pro ten podnikatelský rozdílný email. Registrovat se lze nejen pomocí svých údajů, ale také své bankovní identity, kterou zavedla Generali Česká pojišťovna jako první z velkých pojišťoven.

Ještě nemáte aplikaci Moje Generali? Registrujte se nebo si stáhněte apku do mobilu pomocí QR kódu výše.

---

* Obsah článků je pouze informativní a neměl by být považován za profesionální poradenství v oblasti pojištění. Pokud potřebujete odbornou radu, obraťte se na některého ze zkušených poradců v rámci sítě Generali České Distribuce vyhledat poradce