Skupina Generali

Jsme jedním z největších poskytovatelů pojištění a správce aktiv na světě

Skupina Generali v číslech

  • Pojišťovací skupina Generali byla založena již roku 1831
  • Působíme ve více než 50 zemích světa
  • Celkový příjem z pojistného v roce 2023 dosáhl 82,5 miliardy EUR
  • Zaměstnáváme téměř 82 tisíc lidí, kteří pomáhají 70 miliónům klientům po celém světě

O skupině Generali

Skupina Generali má vedoucí pozici v Evropě a dále rosteme v Asii a Latinské Americe. Filozofii udržitelnosti jsme integrovali do všech našich strategických rozhodnutí s cílem vytvářet hodnotu pro všechny zúčastněné strany a zároveň budovat spravedlivější a odolnější společnost.

V posledních letech jsme prošli významnou strategickou reorganizací, která nám umožnila se více zaměřit na naši činnost, větší disciplínu při správě našich aktiv a jejich jednodušší a transparentnější správu. Tato reorganizace nás přivedla do nové fáze založené na efektivnějších obchodních modelech, inovativních obchodních strategiích a silnější, globálnější značce.

Generali v číslech

Provozní zisk

Provozní výsledek 6,9 miliardy EUR
(+7,9%)

Celosvětová působnost

Působíme ve více než 50 zemích světa

Prestižní zaměstnavatel

Máme téměř 82 tisíc zaměstnanců


Naše zodpovědné podnikání 

Vše, co děláme, vychází z přesvědčení, že skutečné hospodářské prosperity lze dosáhnout pouze tehdy, bude-li postavena na sociálně spravedlivých a ekologicky zdravých základech. Proto je udržitelnost hlavní inspirací naší strategie “Lifetime Partner 24: Driving Growth”. V nové strategii Lifetime Partner 27: Driving Excellence je udržitelnost ještě více akcentována v našem cíli integrovat udržitelnost do našeho podnikání. Jsme odpovědným pojistitelem, investorem, zaměstnavatelem a korporátním občanem.

Naším cílem je umožnit lidem vytvářet bezpečnější a udržitelnější budoucnost jednoduše tím, že jim půjdeme příkladem a poskytneme podporu i zázemí, kde se mohou rozvíjet a jít si za svými sny.



Naše 4 pilíře udržitelnosti

Zodpovědný investor

Integrace kritérií ESG, snížení emisí skleníkových plynů a navýšení ekologických a udržitelných investic.

Naším cílem je plně integrovat kritéria ESG (měřitelná kritéria pro hodnocení udržitelnosti firem) do investičního rozhodování a snížit emise skleníkových plynů z investičního portfolia do roku 2050 na nulovou hodnotu. Chceme také zvýšit ekologické a udržitelných investice, včetně investic Fenice 190 na podporu obnovy EU.

Zodpovědný pojistitel

Pojistná řešení v souladu s kritérii ESG, snížení emisí skleníkových plynů na nulu do 2050 a podpora udržitelnosti malých a středních podniků.

 

Poskytujeme pojistná řešení v souladu s kritérii ESG, snižujeme emise skleníkových plynů z upisovacího portfolia na nulu do roku 2050 a podporujeme udržitelný přechod malých a středních podniků (SME) prostřednictvím projektu SME EnterPRIZE.

Zodpovědný zaměstnavatel

Podporujeme rozmanitost, rovnost a inkluzi. Zvyšujeme kvalifikaci našich lidí a zavádíme udržitelné způsoby práce.

V rámci naší firemní "People Strategy" podporujeme rozmanitost, rovnost a začlenění, zvyšování kvalifikace našich lidí, výchovu talentů a zavádění udržitelných způsobů práce. Náš závazek vůči životnímu prostředí a klimatu zahrnuje měření a následné snižování uhlíkové stopy, která vyplývá z naší činnosti.

Zodpovědný člen komunity

Snažíme se zlepšovat životní podmínky lidí, kteří potřebují pomoct. Činíme tak například prostřednictvím globální iniciativy The Human Safety Net Foundation.

Jednáme tak, abychom povzbudili potenciál lidí, kteří žijí v horších podmínkách. Činíme tak například prostřednictvím globálních iniciativ The Human Safety Net Foundation, centra sociálních inovací poháněného dovednostmi Generali a mezinárodní sítí.

Strategický plán Lifetime Partner 24: Na cestě k růstu

Náš strategický plán Lifetime Partner 24: Na cestě k růstu stanoví jasnou vizi Generali v roce 2024 a je postaven na třech strategických pilířích: podporovat udržitelný růst, vylepšit strukturu příjmů a inovovat.

Základem plánu je náš trvalý závazek být životním partnerem pro všech 71 milionů klientů ve více než 50 zemích. Díky investicím do personalizovaných produktů, digitálně podporovaného poradenství a nejlepší zákaznické zkušenosti se s globální sítí 164 000 agentů ještě více přibližujeme klientům.

Během tohoto strategického cyklu jdeme dále v našich závazcích v oblasti udržitelnosti a budeme se nadále zaměřovat na pozitivní sociální a environmentální dopad na všechny aktéry. Kromě toho budeme i nadále investovat do našich lidí, abychom zajistili, že se budou podílet na úspěšné realizaci plánu a podporovat udržitelné pracovní prostředí.


Lifetime Partner 27: Strategický plán vedený dokonalostí

V Generali stavíme na našich silných základech a jsme přední světový hráč v oblasti pojištění a správy aktiv. Neustále se posouváme vpřed ve snaze o dokonalost:

- dokonalost v naší ambici být celoživotním partnerem pro našich více než 71 milionů zákazníků po celém světě

dokonalost v nabízení inovativních řešení, která splňují vyvíjející se potřeby v rychle se měnícím světě, kombinující nové technologie s lidským dotykem

- a dokonalost v našich operacích, abychom vytvořili hodnotu pro všechny zúčastněné strany

Chceme potvrdit naše vedoucí postavení, zvýšit ziskovost a růst. V naší nové strategii ale jdeme ještě dále, abychom uspokojili potřeby našich zákazníků, zlepšili zapojení umělé inteligence a dat do našeho podníkání a udrželi náš závazek k udržitelnosti díky našim lidem a síti 165 000 poradců.