Informace o fúzi

sloučením společností Pojišťovna Patricie a.s. a Česká pojišťovna ZDRAVÍ a.s.

Informace o fúzi sloučením společností Pojišťovna Patricie a.s. a Česká pojišťovna ZDRAVÍ a.s., jako společností zanikajících, a společnosti Generali Česká pojišťovna a.s., jako společnosti nástupnické.

 

 


Důležité informace pro klienty

 

Klientský servis:
Generali Česká pojišťovna a.s.
P. O. Box 305
659 05 Brno

Klientská linka: (+420) 241 114 114
Na linku (+420) 241 114 114 mohou klienti volat jako na kterékoliv jiné národní číslo dle tarifu svého operátora. Je tedy možné volat i v rámci volných minut či neomezených tarifů bez dopadu na cenu hovoru.

Na lince (+420) 241 114 114 nás klienti mohou kontaktovat v pracovních dnech v 8-19 hodin, případně o víkendu v 9-17 hodin.

 

Kancelář ombudsmana Generali Česká pojišťovna a.s.:
Kancelář ombudsmana
P. O. BOX 305
659 05 Brno

Asistenční služba:
Europ Assistance s.r.o.
Na Pankráci 1658/121
140 00 Praha 4
(+420) 241 114 114
[email protected]
Asistenční služby jsou poskytovány 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.


Výroční zprávy a solventnosti

Výroční zprávy a solventnosti týkající se pojišťovny Patricie a.s. naleznete na této stránce.

Výroční zprávy a solventnosti týkající se České pojišťovny Zdraví a.s. naleznete na této stránce.