Generali Česká pojišťovna
během pandemie COVID‑19 v Česku
V těchto složitých chvílích děláme maximum proto, abychom ochránili zdraví nejen vás, našich klientů, ale také zaměstnanců. Veškeré naše kapacity směřujeme k zajištění chodu pojišťovny tak, aby byla garantována kontinuita při řešení vašich požadavků. V Generali České pojišťovně pracujeme s nejvyšším nasazením, protože víme, že život se v České republice nezastavil.
Provoz Generali České pojišťovny zůstává stabilní. Můžete se tak spolehnout, že i v této mimořádně náročné době nadále poskytujeme náš servis v co nejširším možném rozsahu. To platí zejména pro klíčové oblasti sjednání pojištění, nahlášení a likvidaci pojistných událostí.
- Otevírací doba
- On-line komunikace
- Likvidace škod
- Životní pojištění
- Cestovní pojištění
- Platby
- Pomáháme
Provoz na pobočkách
Naše pobočky fungují v plném provozu. Od 25. února 2020 vstoupilo v platnost do odvolání mimořádné opatření ministerstva zdravotnictví týkající ochranných prostředků dýchacích cest. Bez patřičné ochrany (respirátor nebo obdobný prostředek s účinností alespoň 95 %), která je správně nasazena, nesmí klient být obsloužen a musí být vykázán z prodejního místa.
Provoz tedy probíhá za dodržování přísných hygienických pravidel, abychom ochránili zdraví vás, našich klientů i našich zaměstnanců. Těšíme se na vás.
Komunikujme on-line
K realizování většiny úkonů můžete využít našich on-line služeb bezpečně z domova. K dispozici jsou vám tři komunikační kanály:
- webové stránky vč. online chatu,
- klientská linka 241 114 114,
- po – pá: 8:00 – 19:00
- so – ne: 9:00 – 17:00
- svátky: zavřeno
- Klientská zóna (non-stop).
Prostřednictvím těchto kanálů je možné zejména:
- sjednání pojištění motorových vozidel, neživotního, úrazového a cestovního pojištění,
- nahlášení a sledování pojistné události,
- zaplacení pojistné smlouvy.
Ke kontaktu s pojišťovnou vám tak v řadě případů stačí chytrý telefon, tablet nebo počítač s připojením k internetu.
Likvidace pojistných událostí probíhá plynule
Rádi bychom vás ubezpečili, že likvidace pojistných událostí v tuto chvíli dále plynule probíhá – registrují se i vyřizují nové škody, pokračuje řešení již nahlášených škod. Pro hlášení pojistných událostí v tuto chvíli využívejte, prosím, primárně webové formuláře.
Prohlídky našimi mobilními techniky budou řešeny s nejvyšší možnou mírou eliminace osobního kontaktu, postup si vždy individuálně domluvíte s naším pracovníkem. Vybrané škody motorových vozidel a majetku je možné řešit úplně bez osobního kontaktu – stačí mít po ruce chytrý telefon s fotoaparátem (více o videoprohlídkách).
Rozšířili jsme rozsah pojištění
V souvislosti se šířením koronaviru v České republice vycházíme klientům vstříc a adekvátním způsobem jsme rozšířili rozsah krytí u životního pojištění.
V současné době tak platí, že za pracovní neschopnost uznáváme v rámci životního pojištění také karanténu, která byla ošetřujícím lékařem (příp. hygienickou stanicí) nařízena v souvislosti s onemocnění COVID-19. Takto nařízenou karanténu s označením diagnózy (onemocnění COVID-19) klienti pojišťovně doloží na oficiálním formuláři. Ten vystaví ošetřující lékař případně právě hygienická stanice. Pojistnou událost související s karanténou lze nahlásit on-line. Zde je možné přiložit i veškeré dokumenty, které pojišťovna potřebuje pro vyřízení pojistné události.
Pojištění léčebných výloh a krytí nákladů souvisejících s onemocnění COVID-19
Pojištění Léčebných výloh se vztahuje i na náklady související s onemocněním COVID-19 v zahraničí, pokud klient cestuje do tzv. „pro cestování bezpečné/doporučené země“.
Země bezpečná pro cestování je země, kam není vydané doporučení necestovat nebo varování před cestou v souvislosti s onemocněním COVID-19 ze strany Ministerstva zahraničních věcí České republiky (MZV ČR). Aktualizované informace najdete přímo na webových stránkách MZV ČR.
Při klasifikaci zemí vycházíme z informací vydaných MZV ČR v Semaforu pro cestovatele. MZV ČR se opírá o Semafor a také o informace z Ministerstva zdravotnictví České republiky (MZ ČR).
- Pro země označené na tomto semaforu zelenou nebo oranžovou barvou se pojištění vztahuje i na náklady související s onemocněním COVID-19.
- Pro země označené červeně/rudě/šedě se pojištění léčebných výloh nevztahuje na náklady související s onemocněním COVID-19. Jedná se o země nedoporučené k cestování právě z důvodu vysokého rizika nákazy tímto onemocněním.
Proč nehradíme pojistné plnění pro rizikové země dle Semaforu MZV ČR?
Důvodem je Obecná výluka z pojištění, která je uvedena přímo v pojistné smlouvě/nabídce pojistné smlouvy:
- „Pojištění se nevztahuje na případy, kdy škodní událost nastala v souvislosti s onemocněním, kvůli kterému Ministerstvo zahraničních věcí České republiky nebo obdobná instituce vydala varování před cestou nebo doporučení necestovat do cílové destinace z důvodu vyhlášení mimořádných ochranných opatření (např. preventivní opatření, karanténní opatření) nebo postižení dané lokality šířícím se onemocněním, epidemií nebo pandemií.“
Pojištění storno cesty – nenastoupení na cestu z důvodu onemocnění COVID-19
Vztahuje se pojištění storno cesty na onemocnění COVID-19?
Ano, kryto je akutní onemocnění COVID-19. Pojistnou událostí je akutní onemocnění před počátkem cesty v době platnosti pojištění. Tím je i prokázané onemocnění COVID-19. Plníme do výše finanční újmy, která pojištěnému vznikne. Samozřejmě se zohledněním spoluúčasti 0 % nebo 20 % a maximální výše sjednaného limitu pojistného plnění.
Na co se nevztahuje pojištění storno cesty?
Pojištění storno cesty se tedy nevztahuje na
- Preventivní karanténu
- Uzavření hranice ČR
- Uzavření hranic cílové země
- Uzavření hranic země transferu
- Obava z nákazy onemocnění COVID-19
- Vydané varování/doporučení necestovat MZV ČR nebo obdobné instituce
Preferujeme platby on-line
Potřebujete nám zaplatit za pojištění? Nemusíte chodit na pobočku ani s poukázkou na poštu. Využijete možnost on-line placení.
Budete potřebovat znát:
- Číslo smlouvy
- Částku, kterou chcete platit
Oba údaje najdete v ročním vyúčtování i v informaci k placení pojistného. Bude tedy stačit, když si připravíte jeden z těchto dokumentů.
Zjednodušený postup:
- Klikněte na tlačítko „On-line platba“ pod návodem
- Zadejte číslo smlouvy a klikněte na „Vyhledat“
- Potvrďte smlouvu kliknutím na název pojištění
- Vyplňte pole „Částka pojistného“ a vyberte způsob platby
- Na základě vybraného způsobu platby dokončete proces placení
#pomahamesestrickam
Generali Česká pojišťovna podporuje v této složité době zdravotní sestřičky. Proč právě ty?
Pomáhají nám, když je nám nejhůře, pracují v první linii a ze všech svých sil nás staví opět na nohy. Právě teď ale potřebují naši pomoc. Karanténa nám nedovolí jim poděkovat osobně, ale to nás nezastaví v cestě vzdát jim hold.
Na webových stránkách www.pomahamesestrickam.cz najdete návod, jak je možné jim zanech vzkaz a morálně je tak podpořit. Generali Česká pojišťovna pak ve spolupráci s Perfect canteen by Filip Sajler zajišťuje do vybraných nemocnic napříč Českem zdarma kvalitní občerstvení a kávu právě pro zdravotní sestry.
The Human Safety Net pro porodnici U Apolináře
Téma nového koronaviru se promítlo i do našich aktivit v rámci globální iniciativy The Human Safety Net, jejíž je Generali Česká pojišťovna nedílnou součástí.
Aktivně podporujeme zlepšení podmínek porodnictví v Česku, proto i díky naší přímé podpoře nyní porodnice u Apolináře mohla spustit dvě důležité aktivity spojené právě s onemocněním COVID-19:
- Speciální poradenství pro těhotné ženy v otázkách šíření koronaviru.
Na odkazu http://www.porodnice.cz/poradny/sekce/covid-19 se nabízí unikátní online poradenství pro těhotné ženy na téma nákazy virem COVID-19. Nejčastěji pokládaným dotazem je riziko přenosu viru z těhotné ženy na miminko. Na otázky odpovídají odborníci z řad porodníků, farmaceutů i psychologů. Mezi nimi i významný porodník a anesteziolog Prof. MUDr. Antonín Pařízek, CSc. - Podporujeme vyučující 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy ve výuce studentů distanční formou.
Jde o pružnou reakci na uzavření vysokých škol. Za našeho přispění došlo ke spuštění aplikace, která umožňuje studentům oborů Gynekologie a porodnictví a Porodní asistent/ka pokračovat ve studiu v domácím prostředí.
#pomahamesestrickam
Generali Česká pojišťovna podporuje v této složité době zdravotní sestřičky. Proč právě ty?
Pomáhají nám, když je nám nejhůře, pracují v první linii a ze všech svých sil nás staví opět na nohy. Právě teď ale potřebují naši pomoc. Karanténa nám nedovolí jim poděkovat osobně, ale to nás nezastaví v cestě vzdát jim hold.
Na webových stránkách www.pomahamesestrickam.cz najdete návod, jak je možné jim zanech vzkaz a morálně je tak podpořit. Generali Česká pojišťovna pak ve spolupráci s Perfect canteen by Filip Sajler zajišťuje do vybraných nemocnic napříč Českem zdarma kvalitní občerstvení a kávu právě pro zdravotní sestry.
The Human Safety Net pro porodnici U Apolináře
Téma nového koronaviru se promítlo i do našich aktivit v rámci globální iniciativy The Human Safety Net, jejíž je Generali Česká pojišťovna nedílnou součástí.
Aktivně podporujeme zlepšení podmínek porodnictví v Česku, proto i díky naší přímé podpoře nyní porodnice u Apolináře mohla spustit dvě důležité aktivity spojené právě s onemocněním COVID-19:
- Speciální poradenství pro těhotné ženy v otázkách šíření koronaviru.
Na odkazu http://www.porodnice.cz/poradny/sekce/covid-19 se nabízí unikátní online poradenství pro těhotné ženy na téma nákazy virem COVID-19. Nejčastěji pokládaným dotazem je riziko přenosu viru z těhotné ženy na miminko. Na otázky odpovídají odborníci z řad porodníků, farmaceutů i psychologů. Mezi nimi i významný porodník a anesteziolog Prof. MUDr. Antonín Pařízek, CSc. - Podporujeme vyučující 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy ve výuce studentů distanční formou.
Jde o pružnou reakci na uzavření vysokých škol. Za našeho přispění došlo ke spuštění aplikace, která umožňuje studentům oborů Gynekologie a porodnictví a Porodní asistent/ka pokračovat ve studiu v domácím prostředí.
Aktuální situaci v souvislosti s koronavirem COVID-19 trvale sledujeme a o zásadních změnách budeme co nejdříve informovat.
Pracujeme s maximálním nasazením tak, abyste se na naši pojišťovnu mohli spolehnout i v této mimořádně náročné době. Věříme tak, že tuto nelehkou situaci společně zvládneme.
Vaše Generali Česká pojišťovna