Nahlaste jakoukoliv škodu na pár kliků

Na našem novém webu to zvládnete už za 3 minuty

Hlášení škod je teď ještě jednodušší. S naším novým webem to zvládnete bez problémů odkudkoliv a klidně jen přes mobil. Nemusíte dohledávat čísla pojistek. Zvládnete to jen se základními údaji jako rodné číslo, e-mail a telefon. A nezáleží na tom, zda jde o škodu na autě, majetku či o nahlášení úrazu.

Hlášení škod nebylo nikdy jednodušší

Super rychlé hlášení

Když řešíte nečekanou událost, nechceme vás zdržovat složitým vyplňováním formulářů. Proto u nás zvládnete hlášení škody klidně už za 3 minuty.

Stačí vám jen základní údaje

Nemusíte nikde dohledávat čísla pojistek. Pro hlášení škody vám stačí jen základní údaje jako rodné číslo, telefon a e-mail. A ty vyplníte v pohodě i o půlnoci.

Hlášení klidně z mobilu

Víme, že nečekané situace se nestávají ve chvíli, kdy sedíte u počítače. Proto hlášení škody zvládnete i přes telefon. A ten máte skoro vždy po ruce.

Snadnější a rychlejší vyřízení

Průběh nahlášené škody můžete sledovat a dokládat jednoduše z pohodlí domova. Většinu škod vyřešíme již za pár dní a peníze na účet posíláme už druhý den od vyřízení.

S čím potřebujete pomoci?

Nahlásit novou škodu

Vytekla vám pračka, odřeli jste automobil nebo jste se ocitli v pracovní neschopnosti? Dejte nám vědět, co se stalo, ať se můžeme do vyřízení škody pustit co nejdříve.

Zkontrolovat nahlášenou škodu

Už jste nám dali o škodě vědět a zajímá vás, co se s ní momentálně děje? Nebo potřebujete ještě něco důležitého doplnit či se nás na něco zeptat? Stav škody zde snadno ověříte.

Vstoupit do Moje Generali

Chcete vědět, zda máme k nahlášené škodě vše potřebné? Nebo si nejste jistí, jaké smlouvy u nás máte uzavřené a na jaká rizika? V Moje Generali najdete pohromadě vše, co potřebujete.

Asistenční služba

Nevíte si rady? Obraťte se na naši asistenční centrálu, kde všechny vaše dotazy rádi zodpovíme. Jsme tu pro vás 24/7.