Jak postupovat jako klient Sberbank
Máte účet u Sberbank? Poradíme vám jak postupovat, když očekáváte výplatu pojistky od nás, nebo když naopak ze svého účtu u Sberbank platíte pojištění.
Jak postupovat krok za krokem
Očekáváte výplatu pojistného od Generali České pojišťovny?
Veškeré platby směřující na účty vedené u Sberbank jsme 28. 2. 2022 zablokovali. Aktuálně osobně kontaktujeme všechny zákazníky, kterých se tato výplata pojistného týká, abychom se dohodli na náhradním způsobu doručení platby.
Pokud máte další dotazy ohledně doručení peněž z vaší pojistky, kontaktujte prosím naše klientské centrum na lince 241 114 114.
Platíte pojištění ze svého účtu u Sberbank?
Poradíme vám, jak postupovat, aby pravidelná platba za vaše pojistné v pořádku dorazila. Pokud jste platbu v několika předchozích dnech již odeslali:
Máte na svém účtu u Sberbank nastavený trvalý příkaz pro úhradu pojistného?
Zadali jste bance Sberbank příkaz k úhradě pojistného v několika předchozích dnech, ale nevíte, zda banka peníze na vaši pojistku poslala?
V obou případech kontaktujte, prosím, naše klientské centrum na lince 241 114 114.
Chystáte se zaplatit pojistné a máte k dispozici účet u jiné banky?
Chystáte se zaplatit pojistné a nemáte účet u jiné banky?
Měl byste platit pojistné, ale kvůli situaci ve Sberbank nemáte k dispozici potřebné prostředky?
Povinnost zaplatit pojistné vám můžeme odložit až o 3 měsíce, pokud nemáte přístup ke svým finančním prostředkům uloženým ve Sberbank.
Kontaktujte nás prosíme přes správce vaší pojistné smlouvy, navštivte nás na nejbližší pobočce nebo nás kontaktujte na lince 241 114 114.
Více informací o opatřeních České národní banky vůči Sberbank a o tom, co tato opatření mohou znamenat pro vás, naleznete na stránkách ČNB na tomto odkazu.
Máte dotazy k těmto náhradním způsobům platby pojistného, nebo vám žádný nevyhovuje? Kontaktujte nás prosím na lince 241 114 114.