Společně pro naše klienty
Máme nejširší síť smluvních autoservisů s více než 1 600 provozovnami a nabízíme tak svým klientům vysokou dostupnost pro realizaci oprav škod na vozidlech. V rámci autorizovaných servisů může náš zákazník profitovat z výhod spolupráce s prakticky kompletní servisní sítí všech značek vozidel zastoupených na našem trhu. Společně s vámi, našimi servisními partnery, chceme i nadále pracovat na růstu spokojenosti zákazníků.
Proto vznikl projekt TOP AUTOSERVIS zastřešující aktivity a inovace vedoucí k dalšímu vylepšení našich společných služeb.
Vše musí fungovat rychle, transparentně a digitálně
Chtěli bychom ocenit partnerské autoservisy, které jsou nejlepší v péči o naše společné zákazníky. Zaměříme se nejen na spokojenost klientů, ale také na rychlost vyřízení škody s využitím nástrojů a procesů pro digitalizaci a automatizaci. Věříme, že tyto inovace povedou k nastavení nové úrovně služeb pro naše společné klienty v celé smluvní síti.
Oblasti hodnocení autoservisů
Spokojenost klientů se smluvním servisem
Spokojenost klientů se smluvním servisem
V této klíčové oblasti vycházíme z hodnocení kvality či délky opravy poskytnutých našimi klienty v rámci průběžného měření zákaznické spokojenosti.
Rychlost vyřízení škody, automatizace
a digitalizace
Rychlost vyřízení škody, automatizace
a digitalizace
Sledujeme schopnost servisu provádět prohlídky a kalkulace oprav s cílem schválení škody v průběhu opravy vozidla a dosažený podíl online krycích dopisů.
„V rámci nového projektu TOP AUTOSERVIS Generali České pojišťovny bychom chtěli ocenit úsilí našich partnerských autoservisů v péči o naše společné zákazníky. Spokojenost zákazníků je pro nás zcela zásadní a věřím, že jsme v tomto ohledu s našimi smluvními servisy zajedno. Klient dnes již nevnímá služby pojišťovny a autoservisu odděleně, ale jako jeden celek. Vše musí fungovat rychle, transparentně a spolehlivě. V novém procesu spolupráce provádí prohlídku poškození a kalkulaci opravy náš smluvní autoservis. My pak kalkulaci schvalujeme a servis od nás dostane „zelenou“ - v předstihu mu potvrdíme jak likviditu škody, tak částku, kterou zaplatíme za opravu vozidla. Krycí dopis obdrží servis online po přiložení faktury. Tento pro nás klíčový proces je jasně orientován na rychlost vyřízení škody a bude hrát v projektu TOP AUTOSERVIS velmi důležitou roli.“
JOZEF HRDÝ
Ředitel likvidace pojistných
událostí Generali České pojišťovny