Úpadek cestovní kanceláře – hlášení pro poškozené klienty
Kdy máte nárok na pojistné plnění?
Pokud vám cestovní kancelář z důvodu svého úpadku:
- neposkytne dopravu ze zahraničí zpět do České republiky, pokud měla být součástí zájezdu
- nevrátí zaplacenou zálohu nebo cenu zájezdu, včetně ceny zaplacené za poukaz na zájezd, v případě neuskutečnění zájezdu
- nevrátí rozdíl mezi zaplacenou cenou zájezdu a cenou částečně poskytnutého zájezdu v případě, že se zájezd uskutečnil pouze z části
- nevrátí platby, které od zákazníka obdržela za službu, která je součástí spojených cestovních služeb, pokud služba nebyla poskytnuta
Jak nárok na pojistné plnění uplatnit?
Připravte si následující dokumenty:
- podepsaný škodní protokol
- kopie smlouvy s CK, včetně podpisů obou stran
- kopie dokladů o uhrazení zálohy nebo plné ceny zájezdu, doklady o uhrazení ceny za službu, která je součástí spojených cestovních služeb (originální doklady si ponechte pro případné doověření nároku na plnění)
- případně další kopie dokladů o uhrazení dodatečných výdajů spojených s pojistnou událostí (originální doklady si ponechte pro případné doověření nároku na plnění)
Odešlete dokumenty společnosti Europ Assistance s.r.o. buď e-mailem na likvidace@eacz.com nebo klasickou poštou na adresu:
- Europ Assistance s.r.o.
- Na Pankráci 1724/129,
- Nusle, 140 00 Praha 4
V případě dotazů se můžete na společnost Europ Assistance s.r.o. obrátit i telefonicky na čísle +420 221 586 660.
Písemné oznámení škodní události, včetně všech podkladů, je nutné doručit nejpozději do 3 měsíců ode dne vzniku pojistné události.
Seznam cestovních kanceláří, které jsou u nás pojištěny.